Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΑΤΑΡΓΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΕΠΙΒΑΛΤΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ







SΟS, Οι εργαζόμενοι αυτοκτονούν

France Τelecom: 23 υπάλληλοι έχουν δώσει
τέλος στη ζωή τους από τις αρχές του 2008
*
300-400 Γάλλοι εργαζόμενοι αυτοκτονούν
κάθε χρόνο στη Γαλλία εξαιτίας των
δυσμενών συνθηκών εργασίας
*

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Γιώργος Αγγελόπουλος

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: ΤΑ ΝΕΑ, Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009
*
ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

«Αυτό που βλέπω καθημερινά στη δουλειά με σοκάρει βαθιά. Δεν μιλάω ούτε για τις αναδιαρθρώσεις, ούτε για τις καταργήσεις θέσεων εργασίας, αλλά για την καθημερινή διαχείριση. Πρόκειται για διαχείριση μέσω του τρόμου. Είμαστε υποχρεωμένοι να ζητάμε την άδεια από τον προϊστάμενό μας για να πάμε στην τουαλέτα. Αν ο χρόνος του διαλείμματος περάσει το ένα λεπτό, πρέπει να δικαιολογούμαστε γραπτώς. Τα αιτήματα για άδειες μένουν αναπάντητα».
Ανώνυμος
*
«Η αλλαγή ατμόσφαιρας συνέβη το 2000-2001. Στα 50 μου δέχθηκα ένα πριμ για να φύγω από την France Τelecom, δεν άντεχα άλλο. Είδα γύρω μου πόσο υπέφεραν οι συνάδελφοί μου: ασθένειες, κατάθλιψη, κρίσεις με κλάματα ήταν πολύ συχνές και ξέρω ότι έκτοτε τίποτε δεν έχει βελτιωθεί... Όταν έχασα ξαφνικά τη δουλειά μου στο τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων, ομολογώ ότι το βράδυ που γυρνούσα κλαίγοντας ήθελα να ρίξω το αυτοκίνητό μου σ΄ έναν πλάτανο. Ήταν η μοναδική φορά στη ζωή μου που μου σκέφτηκα κάτι τέτοιο».
Κατρίν Ρ.
*

«Πριν από δέκα χρόνια ήμουν υπερήφανη που άρχισα να εργάζομαι στη France Τ l com. Έκτοτε τα πράγματα άλλαξαν πολύ. Δεν θεωρούμαστε πια άνθρωποι, αλλά αριθμοί. Δουλεύω στις Πωλήσεις και το μόνο που μετράει είναι πόσα τηλεφωνήματα έκανα μέσα στην ημέρα και πόσες πωλήσεις. Το στρες είναι μόνιμο και οι μεταθέσεις συχνές... Οι περισσότεροι συνάδελφοί μου είναι με αντικαταθλιπτικά. Πόσο καιρό θα αντέξω ακόμη;».
Ολιβιά Λ.

24 ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΣΤΗ  FRNCE TELECOM

«Δεν υπάρχουν ποτέ αυτοκτονίες. Υπάρχουν μόνο δολοφονίες». 
Έλσα Τριολέ

Δεν υπάρχουν σχόλια: